Ремонт генераторов

Заказать Ремонт генераторов Вы можете, оставив заказ на нашу электронную почту gidravlika2006@gmail.com  или связавшись лично с менеджером по телефонам:

‎+38(098)684-53-24   +38(098)684-31-81

Так вже склалося, що двигун внутрішнього згоряння переважно складається з безлічі рухомих і тертьових деталей, абсолютно закономірно схильних до підвищеного зносу. Для прогнозування виходу з ладу певного вузла виробники ввели поняття «ресурс», значення якого вони визначають на етапі випробувань при створенні автомобіля і коригують його при подальшій експлуатації.

Ресурс роботи генераторів
Оціночний ресурс генераторів становить 120 тисяч кілометрів пробігу автомобіля, що в середньому означає 4-5 років його експлуатації. Причому настільки недовгий термін свого життя генератор працює у вкрай екстремальних умовах: різкі перепади температур в дуже широкому діапазоні, сильна забрудненість, штатна робота на оборотах, в 2-3 рази перевищують обороти самого двигуна! Не дивно, що в один зовсім непрекрасний момент раптом ви опинитеся перед фактом поломки такого важливого вузла рухової установки вашого автомобіля. І хоча обслуговування генератора зведено до мінімуму, дотримуючись кількох нескладних правил ви завжди зможете вчасно виявити несправність або навіть уникнути її зовсім.

Правильна експлуатація генераторів

Перед поїздкою переконайтеся в працездатності генератора по контрольній лампі приладової панелі. При повороті ключа в замку запалювання до позиції запуску двигуна контрольна лампа повинна горіти, а після запуску — згаснути, що в більшості випадків буде означати нормальну роботу генераторної установки. Однак цей метод не дозволяє виявити несправність регулятора напруги.
Тому після запуску і прогріву двигуна незайвим було б поглянути на свідчення бортового вольтметра (якщо він є). В іншому випадку необхідно мультиметром перевірити приходить на клеми акумулятора напруга. Нормально працюючий генератор повинен видавати напругу в діапазоні від 13.5 до 15 V.
Через кожні 16-20 тисяч км пробігу перевірте натяг приводного ременя. У разі приводу клиновим ременем прогин при сильному натисканні великим пальцем повинен становити 10 мм. При великих значеннях його необхідно підтягнути! При цьому слід враховувати рекомендації виробників з конкретної моделі авто, т. к. часто натяжна планка має фіксуватися за допомогою динамометричного ключа зі строго певним зусиллям. Для моделей з полікліновий ременем натяг здійснюється притискним роликом, параметри натягу якого також нормуються фірмою-виробником автомобіля.
Контролюйте знос щіток, підшипників і контактних кілець генератора. Вперше це слід зробити через 50-60 тисяч км пробігу, а потім — кожні 25-30 тисяч км. Зрозуміло, ці операції слід проводити при відключеній АКБ. Щітки, які мають виступ з щіткотримача менший мінімально допустимого, підлягають негайній заміні. Величина мінімального виступу залежить від моделі і звичайно варіюється в діапазоні 4-12 мм Переконайтеся у вільному ході щіток, при необхідності їх слід очистити від забруднень. Те ж відноситься і до контактним кільцям: необхідно забезпечити хороший електричний контакт, для чого потрібно видалити нагар і оксиди. Знос підшипників перевіряється при знятому приводному ремені і щітках. Обертання рукою ротора генератора повинно відбуватися плавно, без труднощів, биттів і сторонніх звуків.
Якщо хоч один із наведених тестів показує наявність проблеми — не тягніть з ремонтом. Подальше зволікання призведе тільки до більш дорогого ремонту або взагалі повної заміни генератора.

Ремонт генераторів у будь-якому куточку України
Наша компанія пропонує послуги з обслуговування та ремонту для всього асортименту генераторів автомобільної, сільськогосподарської та спецтехніки, представлений в нашому інтернет-магазині, крім цього переліку будь-який інший генератор будь він вітчизняного походження (Україна, Росія, Білорусь та ін) або імпортного виробництва можуть бути відремонтовані. Для цього у нас є спеціалізований сервісний центр з командою досвідчених дипломованих фахівців, оснащений всім необхідним обладнанням для ремонту та діагностики, а також склад оригінальних якісних запчастин. Ми гарантуємо вам не просто якість нашої роботи, ми гарантуємо чесне і відкрите ставлення, що підтверджується нашою репутацією і роками бездоганної роботи! Ми ніколи не нав’язуємо вам непотрібних додаткових робіт, прихованих послуг і завжди чесно проконсультуємо з будь-яких виникаючих питань.
Наш девіз: Ми лікуємо Вашу «головний біль», а не створюємо нову!

Орієнтовна вартість ремонту генератора:

Автомобільний генератор —
Великогабаритний генератор (вантажівки, автобуси, с/г та спецтехніка) —
Генератор з рідинним охолодженням —
Ремонт діодного моста —
Перемотування обмотки статора —
Перемотування великогабаритної статорної обмотки —
Заміна контактних кілець —
Заміна щіток реле-регулятора —
Остаточна вартість ремонту генератора визначається після проходження процедури дефектування в нашому сервісному центрі.

Ми виробляємо ремонт генератора у будь-якому куточку України. Для цього Вам необхідно:

Зв’язатися з нами по телефону або через форму зворотного зв’язку на нашому сайті.
Отримати безкоштовну консультацію нашого фахівця по виникла у Вас проблеми (можливо, ми зможемо Вам допомогти відразу).
Привезти несправний генератор на наш сервіс (якщо Вам так зручніше), або надіслати зручним для Вас транспортною компанією.
В погоджені з Вами терміни отримати вже відремонтований генератор.
На всі вироблені роботи і запчастини надається гарантія від трьох до дванадцяти місяців.

Free WordPress Themes, Free Android Games