Ремонт турбокомпрессоров

Заказать Ремонт турбокомпрессоров Вы можете, оставив заказ на нашу электронную почту gidravlika2006@gmail.com  или связавшись лично с менеджером по телефонам:

‎+38(098)684-53-24   +38(098)684-31-81

Наша Компанія виконує професійний ремонт турбокомпресорів по всій території України. У нас Ви можете відремонтувати турбіну на вітчизняну та імпортну техніку: легкові та вантажні автомобілі, автобуси і мікроавтобуси, сільськогосподарську та спецтехніку. Ремонтуємо турбіни як дизельних, так і бензинових двигунів.

Перед тим як приступити до ремонту Вашого турбокомпресора, проводиться дефектовка, щоб з’ясувати причини виходу з ладу даного агрегату, виходячи з діагностичних даних будуть надані необхідні рекомендації, усунувши які Ви з упевненістю зможете благополучно і довготривало експлуатувати Ваш турбокомпресор.

Безпосередньо ремонт турбіни включає такі процеси:

Розбирання турбокомпресора, для більш детальний метою і виявлення причин виходу з ладу.
Ретельна чистка турбіни і геометрії (мийка, піскоструминне та ультразвукова обробка комплектуючих.
Дефектування, визначення і заміна зношених деталей на нові.
Шліфування і балансування ротора.
Балансування компресорного колеса.
Поетапна трирівнева добалансировка середнього корпусу в зборі на спецстенде від мінімальних 20 тис. об/хв до номінальним 250 тис. об/хв, до максимально припустимих — в кожному індивідуальному випадку.
Збірка сердечника і турбіни «равлика» (остаточна зборка).
Випробування і обкатка турбокомпресора на робочих режимах (під навантаженням).

Також можемо запропонувати, заміну і установку нового компресорного колеса і ротора турбіни, і безпосереднього середнього корпусу картриджа» в зборі, в даному випадку на виході виходить нова турбіна з надання гарантії від 6 до 12 місяців.

Турбокомпресор — найбільш навантажений вузол двигуна, який працює у величезному діапазоні перепадів температур. Наприклад, в турбінну частина турбокомпресора відпрацьовані гази надходять під тиском з температурою близько 1000 градусів Цельсія. Вже на виході турбокомпресора — у зоні насоса гази охолоджуються до рівня 100 градусів Цельсія. Крім температури на весь сайт впливають високі динамічні навантаження, що виникають в результаті високої частоти обертання ротора турбокомпресора. У пікові моменти вона досягає 300 000 оборотів в хвилину. Номінальна величина не набагато менше – 40 000 оборотів в хвилину. Тому будь-яке відхилення в роботі двигуна або правил його експлуатації може викликати відмову і вихід з ладу турбокомпресора, що викличе в кінцевому рахунку подальший ремонт ТКР. З цієї точки зору турбокомпресор можна вважати індикатором роботи двигуна і систем управління.

Робота турбокомпресора залежить від правильності роботи всіх систем і вузлів двигуна: вакуумної системи, системи вентиляції, вузлів змащення і охолодження двигуна, керування двигуном і системи впуску і випуску відпрацьованих газів. Несправність будь-якого вузла призводить до виходу з розрахункового(паспортного) режиму роботи ТКР і, відповідно, до його відмови. Тому, перш ніж приступати до ремонту турбокомпресора або його заміну, необхідно з’ясувати причину виходу з ладу і усунути її. 90 відсотків причин, що призвели до ремонту ТКР пов’язані з неправильною роботою інших систем і вузлів двигуна.

Основні причини виходу з ладу ТКР

Масляне голодування. Порушення в роботі системи змащення ротора турбокомпресора.
Причини: Несправність масляного насоса, забита трубка подачі масла, проблеми редукційного клапана, відсутність або недостатній рівень масла в картері двигуна, брудний масляний фільтр, завоздушенность системи змащення.
Брудне масло (механічні частинки). Візуально при розбиранні ТКР помітні сліди впливу абразивних частинок на деталі турбокомпресора: відполіровані контактні поверхні вала і втулок ковзання (підшипників), задираки і ризики особливо помітні на бронзових і латунних частинах ТКР.
Причини: зіпсований або неякісний масляний фільтр, низькоякісне масло, несвоєчасна заміна моторного масла, забруднення мастила при ремонті, відмова перепускного клапана масляного фільтра, а також бруд, що потрапила при заміні масляного фільтра.
Брудне масло (наявність хімічних домішок). Масло втрачає свої характеристики, масляна плівка руйнується, турбіна працює «всуху». Візуально при розбиранні помітні характерні ознаки перегріву деталей ТКР – «побежалость» металевих деталей.
Причини: надмірна засміченість масла різними присадками, попадання палива в масло, наприклад, при неправильному ремонті та обслуговуванні двигуна.
Застосування герметика при підключенні трубок для подачі зливу масла, трубок охолодження до турбокомпресора.
Категорично заборонено застосування герметиків для ущільнення з’єднань ТКР!
Пошкодження коліс турбіни ТКР. Візуально при розборі турбокомпресора спостерігається повне викривлення або руйнування лопаток турбіни, викривлення або руйнування ротора, або навіть відрив колеса турбіни.
Причини: Дисбаланс ротора і лопаток, що виникає при найменших їх ушкодженнях. Пошкодження можуть виникати із-за попадання разом відпрацьованими газами в турбіну двигуна дрібних осколків поршня або клапана, а також часток твердого нагару. З випускної системи в певних режимах в турбіну можуть потрапити частинки зруйнованого каталізатора.
Пошкодження коліс компресора ТКР. Візуально можна побачити виточену абразивом «піскоструминну» впускну частина крильчатки повітряного насоса.
Причини: невымытый короб і магістралі повітряного фільтра, забуті шматочки дрантя, листя або іншого сміття при заміні повітряного фільтра, старий повітряний фільтр. Часто винними є «криві руки» або звичайна недбалість при елементарній операції — заміни повітряного фільтра.
Перевищення дозволених режимів роботи турбокомпресора. Візуально при розбиранні ТКР видно перегріті «побежалые» опорні шийки вала ротора, викривлена тильна площину турбінного колеса, «апельсинова кірка» на ній, нашарування закоксовавшіеся олії. Периферійні частини лопаток турбіни можуть бути выкрошены або навіть зруйновані повністю.
Причини: Несправність системи подачі палива, яка призводить до стрибкоподібного підвищення температури.

Free WordPress Themes, Free Android Games