Ремонт стартеров

Заказать Ремонт стартеров Вы можете, оставив заказ на нашу электронную почту gidravlika2006@gmail.com  или связавшись лично с менеджером по телефонам:

‎+38(098)684-53-24   +38(098)684-31-81

На питання «що необхідно щоб поїхав автомобіль?» багато хто відповість: «паливо!». Жартівники скажуть «автомобіль», ну або як варіант — «водій».Однак насправді, якщо все-таки зібрати всі ці компоненти воєдино — автомобіль не зрушить з місця (ну хіба що з гірки), точніше — не запуститься двигун. Для цього ще й необхідний стартер! Про цього скромного і непомітного трудівника зазвичай забувають, правда рівно до тих пір, поки він не починає барахлити…

Ресурс роботи стартера
Ресурс роботи стартера зазвичай становить близько 120 тисяч кілометрів пробігу, або переводячи в роки — близько 4-5 років експлуатації автомобіля. Такий відносно нетривалий строк його «життя» пояснюється досить жорсткими умовами експлуатації, адже по-суті стартер являє собою невеликий електродвигун, який повинен приводити в рух і деякий час обертати на потрібних обертів маховик в зв’язці з колінвалом, ГРМ і поршневою групою. При цьому опір роботі стартера, який чиниться перерахованим вище обладнанням, сильно залежить і від його стану. Підвищена в’язкість масла внаслідок низьких температур або незадовільної якості, неправильна робота систем запалювання та сумішоутворення, різні механічні дефекти обертових частин — усе це призводить до прискорення зносу стартера на порядки!

Поширені поломки стартера
У першу чергу страждають електричні компоненти. При надмірному опір обертанню вала на контактах щіток і тягового реле відбувається дуговий розряд, спалює ці контакти. З-за цього стартер втрачає потужність, що призводить до ще більшої його перевантаження і врешті-решт — повного виходу з ладу. Багато водіїв навіть виявивши перші ознаки уповільнення роботи стартера, «грішать» на слабкий заряд АКБ, продовжуючи далі «вбивати» забарахливший агрегат.
Додаткових проблем в електриці стартера додають пил, бруд і волога, в надлишку потрапляє на корпус стартера з-під днища. Це призводить до міжвитковою замикань обмоток, посиленого окислення контактів і виходу з ладу електронних компонентів, посиленого зносу щіток і тертьових частин.
Чимало проблем приносить і надмірно тривала робота стартера, оскільки він початково спроектований на нетривалу роботу. В результаті відбувається перегрів, здатний привести до перегорання обмоток і посиленого зносу втулок валу якоря. По мірі виходу з ладу втулок, якір починає при обертанні ударяти статор, при цьому відразу ж втрачається потужність стартера, а в кінцевому підсумку — ці биття фізично розбивають «планетарку», бендікс і вінець маховика. Подібна нештатна робота може статися як через недосвідченість водія (коли він продовжує утримувати ключ запалювання вже після запуску двигуна), так і в результаті механічної поломки вузла зачеплення з вінцем маховика, бендикса, проблем з замком запалювання або при обгоранні контактів тягового реле. В результаті стартер надмірно розкручується вже запущеним двигуном, швидко перегрівається і з великою ймовірністю згорає або «клинить».
Можлива і зворотна проблема: погане зчеплення шестерні з вінцем маховика через несправність тягового реле. В результаті відбувається швидке руйнування зубців вінця маховика, після чого стартер просто перестає крутити маховик. Цю несправність можна визначити по характерному тріску. Втім, тріск може сигналізувати і про іншу проблему: поломці бендикса, коли відбуваються прокруты в обгінної муфти. Наслідки аналогічні, стартер перестає виконувати свою головну функцію.
Як ви могли помітити, стартер практично повністю складається з вузлів, пошкодження або неправильна робота яких безпосередньо впливає на функціонування ще справних компонентів і теж тягне за собою їх вихід з ладу. Тому для стартерів характерно лавиноподібне наростання поломок з наступною повною втратою працездатності. При появі перших тривожних симптомів ремонт стартера не можна відкласти «на потім», потім буде тільки покупка нового з незмірно великими витратами.
Є ще одна проблема, на яку не завжди звертають увагу. Якщо ви придбали старий автомобіль, ще й свежепригнанный з-за кордону, радимо вам більш прискіпливо придивитися до стартеру. Нерідкі випадки, коли пробіг авто та відмітки про ремонт зовсім не відповідають реальному пробігу стартера. Пов’язано це з тим, що на «Заході» виробили ресурс стартери просто змінюють не ремонтуючи. Враховуючи високу вартість нового, багато ділки в гонитві за прибутком під час передпродажної підготовки підміняють відносно новий стартер на такий ось «дихає на ладан». Цьому сприяє і те, що багато моделей стартерів легко взаємозамінні, оскільки здійснюються сторонніми спеціалізованими фірмами для багатьох моделей авто одночасно. Причому на місці штатного стартера може виявитися такою ж за габаритами і кріпленню, але меншої потужності, що просто гарантує його швидкий вихід з ладу незалежно від його стану.

Якщо ви виявили хоч один з вищезазначених ознак «хвороби» стартера — не зволікайте з ремонтом. Подальша експлуатація проблемного агрегату призведе тільки до більш дорогого ремонту або взагалі повної заміни. Тим більше, що ремонт обійдеться на порядок дешевше, ніж купити стартер навіть з такими знижками, як в нашому онлайн-магазині. Капітально відреставрований агрегат радянських виробництв, як показує практика витримує великі навантаження, здатний працювати в більш стресових умовах, ніж деякі нові «ноу нейми».

Ремонт стартерів у будь-якому куточку України
Наша компанія пропонує послуги з обслуговування та ремонту для всього асортименту стартерів як вітчизняні (Росія, Білорусь, Україна і інші), так і імпортного походження до автомобільної, с/г та спецтехніки та представлений перелік в нашому інтернет-магазині. Для цього у нас є спеціалізований сервісний центр з командою досвідчених дипломованих фахівців, оснащений всім необхідним обладнанням для ремонту та діагностики, а також склад оригінальних якісних запчастин. Ми гарантуємо вам не просто якість нашої роботи, ми гарантуємо чесне і відкрите ставлення, що підтверджується нашою репутацією і роками бездоганної роботи! Ми ніколи не нав’язуємо вам непотрібних додаткових робіт, прихованих послуг і завжди чесно проконсультуємо з будь-яких виникаючих питань.

Наш девіз: Ми лікуємо Вашу «головний біль», а не створюємо нову!
Орієнтовна вартість ремонту* стартера:

Автомобільний стартер –
Великогабаритний стартер (вантажівки, автобуси, с/г та спецтехніка) –
* Процедура ремонту включає в себе наступні операції:

попередня діагностика стартера на стенді в зборі;
розбирання;
поелементна діагностика спецобладнанням;
узгодження з замовником та заміна/реставрація дефектних елементів;
профілактичне очищення з піскоструминної обробкою всіх компонентів, мастило;
збірка.
Остаточна вартість ремонту стартера визначається після проходження процедури дефектування в нашому сервісному центрі.

Ми виробляємо ремонт стартера у будь-якому куточку України. Для цього Вам необхідно:

Зв’язатися з нами по телефону або через форму зворотного зв’язку на нашому сайті.
Отримати безкоштовну консультацію нашого фахівця по виникла у Вас проблеми (можливо, ми зможемо Вам допомогти відразу).
Привезти несправний стартер на наш сервіс (якщо Вам так зручніше), або надіслати зручним для Вас транспортною компанією.
В погоджені з Вами терміни отримати вже відремонтований стартер.
На всі вироблені роботи і запчастини надається гарантія від трьох до дванадцяти місяців.

Free WordPress Themes, Free Android Games