Ремонт насос дозатора, гидроруля, ГУРа

Заказать Ремонт насос дозатора, гидроруля, ГУРа Вы можете, оставив заказ на нашу электронную почту gidravlika2006@gmail.com  или связавшись лично с менеджером по телефонам:

‎+38(098)684-53-24   +38(098)684-31-81

Поломка в системі рульового управління важкої машини може призвести до аварійної ситуації. Тому необхідно стежити за справністю всіх вузлів рульового управління незалежно від того, обладнано рульове керування гідропідсилювачем керма (ГУР) або гидрорулем(насос-дозатором).

Вихід з ладу гідропідсилювача керма (ГУР) відчувається як «тяжкість» керма. Для того, щоб провернути кермо без гідропідсилювача потрібно докласти велику фізичну силу.
Перебуваючи за кермом транспортного засобу вихід з ладу гидроруля (насос-дозатора) відчути складніше. Рульове колесо крутиться також, майже без зусиль, однак реакція керованих коліс на таке обертання буде сповільнена «в рази». Просто кажучи, кермо крутиться – колеса майже не крутяться. Тому така поломка може застати зненацька водія.

Експлуатація технічного засобу з несправним рульовим управлінням суворо заборонено, тому необхідно вчасно проводити профілактику систем рульового управління, а при необхідності і його ремонт.
Ремонт насос-дозатора або ремонт гідропідсилювача керма (ГУР) необхідно починати з поверхневого огляду та діагностики вузлів рульового керування.

Основні ознаки несправності гідравлічної системи управління:

При повертанні рульового колеса з під капота чується характерний гул. Зазвичай, потрібно перевірити натяг ременів приводу ГУР або насоса, а також дивитися, чи не потрапив повітря в систему, з-за чого потрібно великі обороти для забезпечення необхідного зусилля.
В бачку робочої рідини (бачку гідропідсилювача керма) або в прозорих шлангах помічена піна. Причина – попадання повітря в систему. Необхідно перевірити всі з’єднання і знайти місце, де підсмоктується повітря. Можливо, потрібно прокачати всю систему. До речі, під час прокачування системи в бачку також може утворюватися піна, але це не є критичним.
В бачку робочої рідини в стані під час простою постійно «втікає» рідина, і її дуже часто доводиться доливати. Перевірте всі з’єднання на герметичність і патьоки. Можливо, потрібна заміна насоса.
У випадку, якщо у Вас встановлений ГУР і при провертанні рульового колеса потрібно докладати більше, ніж зазвичай, зусилля. Зазвичай, в таких випадках при підвищенні оборотів двигуна зусилля на рульове колесо знижується. Це – несправність ГУР. Можливо, недостатній тиск системі. Необхідно відрегулювати запобіжний клапан. Дивіться документацію Вашого пристрою для визначення необхідної величини тиску запобіжних клапанів ГУР. Така поломка нехарактерна для насосів-дозаторів.
Це лише деякі ознаки несправностей рульового керування, при яких необхідно провести ремонт гідропідсилювача керма (ГУР) або ремонт насос-дозатора.

Насос-дозатор – прецизійне пристрій, і, якщо ви помітили якісь неполадки в рульовому управлінні, наприклад, запізнювання спрацьовування, ви можете не купувати відразу новий вузол – ціни на насос-дозатор досить високі. Можна зробити діагностику старого пристрою на гідравлічному випробувальному стенді в нашому спеціалізованому центрі і, при необхідності, відремонтувати вже наявний насос-дозатор.

Для багаторічної безперебійної роботи рульового керування не забувайте робити профілактику гідросистеми. В залежності від моделі трактора, комбайна або іншого важкого транспортного засобу через кілька сот мотогодин необхідно проводити огляд гідросистем управління на предмет підтікання на ущільнювачах, сальниках, попадання повітря в систему і проводити долив робочої рідини.

Free WordPress Themes, Free Android Games